ceturtdiena, 2009. gada 22. oktobris

Kā nu būs?

Iešu Mārim līdz uz policijas iecirkni. Lai viņam vienam nav skumji turku birokrātijā un lai man vienai nav skumji turku buržuāzijā. Nez, pagūsim aizbraukt ekskursijā pa Bosfora šaurumu vai nē? Ja es būtu optimiste, varētu teikt, ka jā, bet esmu pesimiste, turklāt dzīvojos pa Turciju, tāpēc visticamāk ka neaizbrauksim.

3 komentāri:

  1. Neaizbraucām arī, toties pēc četru dienu ilgiem pūliņiem un runāšanas ar turku policistiem visvisādos toņos Māris beidzot dabūja uzturēšanās atļauju, turklāt derīgu divus gadus. Nedaudz apskaužu viņu :)

    AtbildētDzēst
  2. Tev nav vajadzīga atļauja? Tu tāpat drīksti? ;)

    AtbildētDzēst
  3. hihi, es vairs nedrīkstu Stambulā rādīties, ja negribu, lai man nosaka soda naudu un piešķir aizliegumu iebraukt valstī :) tupu mājās un gaidu tūrista vīzu, gaidu, gaidu....un gaidu...

    AtbildētDzēst