piektdiena, 2010. gada 22. janvāris

The end

Ilgais ceļš mājup ir beidzies. Pēdējās pastaigas pa Kadikoju, antikvariātu ielas bildēšana, simit nogaršošana (burrrrrvīgs - uz pusēm pārgriezta paliela barankmaizīte, kura iesmērēta ar kausētu sieru un olīvu pastu, pilnīgi žēl, ka pagaršoju to tikai vakar), pēdējais pērlīšu veikala apmeklējums un tā pārdevēju fotosesija pie Māra, salep Modas tējas dārzos ar skatu uz jūru un Modas moteli (piekrastes akmeņi, kuros pārīši noslēpjas no visu redzošajām mammām un kaimiņienēm), Rezas fotosesija pludmalē, pēdējā Telibag pudele, atvadas no iemīļotā viesistabas dīvāna, jauna, mājīga bāra atrašana, Rezas iecerētās irāņu meitenes satikšana, sarunas līdz pieciem rītā, raki malki (bija taču tā dzira jānogaršo, lai pārliecinātos, ka man jau iepriekš bija taisnība - man ļoooooti negaršo) un brauciens ar taksi uz lidostu, fonā skanot turku mūzikai, vērojot naksnīgo Stambulu un plīkšķinot asaras. Nu jau esmu mājās, mēģinu saprast, kas ar mani notiek, šausmīgi gribu atpakaļ uz Stambulu, bet uzlieku fonā mūsu pēdējā laikā iemīļotāko dziesmu un atvados.




Viss. Šis emuārs tiek slēgts.
Paldies, ka lasījāt, un paldies, ka gaidāt mani mājās.


6 komentāri:

  1. izklausās tik brrrriesmīgi: "Viss. Šis emuārs tiek slēgts". Bet nu patiesi interesanti bija sekot līdzi tavām gaitām TR :) E

    AtbildētDzēst
  2. Paldies :)
    Tas teikums tika uzrakstīts, lai es pirmajās nedēļās nesāktu šeit čīkstēt pēc Turcijas. :)

    AtbildētDzēst
  3. Ak, vērot Tavu dzīvi no malas bija interesanti, bet daudz foršāk to ir darīt "dzīvajā" :*

    AtbildētDzēst
  4. Es ļoti, nu ļoooti, priecājos, ka esi atpakaļ!! :*

    AtbildētDzēst
  5. You have a very interesting blog, with very good images. Congratulation!
    Best regards from Barcelona.

    AtbildētDzēst