pirmdiena, 2010. gada 11. janvāris

Panorāma

Pirms pāris dienām devāmies aplūkot pilsētas panorāmu no Uskudaras augstumiem (vēl viens Āzijas puses rajons). Mja, dzīvoju piecpadsmit minūšu ilga brauciena attālumā no turienes, bet tā arī vēl nebijām aizbraukuši. Tad nu vienu dienu izpētījām interneta resursus, izstaigājām Kadikojas autoostu, meklējot īsto piestātni, un ierāpāmies autobusā. Pusstundu kratījāmies līdz vajadzīgajai pieturai (tas, ka nerunāju un nesaprotu turciski man traucē tikai divās situācijās - kad mani aprunā vīrieši, kuriem gribas pateikt kādu biezu un pamācošu vārdu un kad kaut kur ir jābrauc autobusā, jo pieturu nosaukumus saka tikai tramvajā, bet autobuss vienmēr ir tik pilns, ka vajadzīgo nosaukumu uz pieturas būdas (ja tāds tur vispār ir) saskatīt ir neiespējami) un tarāā - Kamlicas kalniņš klāt - pāris apmulsuši skatieni, mēģinot izdomāt, kurā no diviem pauguriem rāpties, krietns brīdis, elšot un stenot, un esam galā, tieši laikā, lai aplūkotu skaistu panorāmu (klikšķiniet uz bildes, lai apskatītu pilnīgāk)

un noskatītos vienu no skaistākajiem šeit redzētajiem saulrietiem.

Pēc tam uzstāju, ka mums jādodas lejā no kalna pa citu ceļu (jo man šķita, ka tā būs taisnāk)... tas beidzās ar pastaigu līdz Kadikojai (jo nokāpām lejā un nonācām ellē ratā), kas bija ļooooooti ilga un kājas sāpinoša :)
P.S. Te ir divi Camlica kalni - viens ar skatu uz Marmora jūru (uz kura uzņemtas šīs bildes), bet otrs atrodas tieši blakus un veras uz Bosfora tiltu un Stambulas moderno Eiropas pusi. Vispār jau mūsu plāns bija uzkāpt tajā, kurā neuzkāpām, bet turki nemāk izlikt skaidras norādes un mēs tās pašas, kuras ir nemākam salasīt :)

8 komentāri:

  1. Tas cargo ship baigi smuki izskatās tai saulrieta bildee:) Varbūt it vēl kāda bilde? Šitie skati diktum iet pie sirds!

    AtbildētDzēst
  2. Pasakaini skaisti skati!! :)

    AtbildētDzēst
  3. Ok, ok, pierunāji... Es arī negribētu braukt mājās... Val.

    AtbildētDzēst
  4. Aij, tu gribi saurietus vai skatus ar ūdeņiem? Man ir gan tas, gan tas :)
    Īstenībā nav tik traki - mani te pēdējā laikā visādas jaunkundzes bombardē ar Latvijas sniega bildēm un man ir pat sagribējies mājās :)

    AtbildētDzēst
  5. Man interesē, vai tā panorāmas bilde ir baigi apgaizīta vai salikta kopā no vairākām. Izskatās fantastiski! Un saulriets mmmmmmm.

    AtbildētDzēst
  6. Dieviigas bildes!

    Es, skiet, ka biju tajaa Camlica, no kura var redzet tiltu (taalumaa un miglaa) un pilseetu.

    AtbildētDzēst
  7. Tā panorāmas bilde ir salikta no vairākām kopā - no 11 gab. Visām vienāda ekspozīcija (nomērīta vienā vietā un tad visur vienādi) un vienāds WB. Un tad samontēts.

    AtbildētDzēst