piektdiena, 2009. gada 18. decembris

Disco boy

Zajačka aizvadīta mājās, apkārt viss kluss un dīvains. Paspējām pie šīs lieliskās ciemiņas pierasts. Bet nu neko, pēc lieliskās nedēļas man ir kaudzēm priekpilnu iespaidu un, rādot šo skaisto pilsētu Aijai, man tā vēl vairāk iepatikās. Šeit ir tik skaisti, daudzveidīgi, krāsaini, kontrastaini, pretrunīgi! Brauciet ciemos, kur gulēt ir, un man šķiet, ka esmu ļoti laba gide :)
Varu atklāt vienu mazu daļiņu no Zajačkas ciemošanās nedēļas - viesojoties varen dīvainā studentu un jauniešu bārā, mēs tikām pie jaunas dungādziesmiņas, kas Stambulā esot diezgan populāra. Man nedaudz atgādina Pitera Naļiča lielisko gabalu par ģitāru.
Brīdinājums: gan jau ka arī jūs pie pirmajiem vārdiem rauksiet degunu par to, ko tā Ernestīne te saklausījusies, bet pēc tam dīdīsieties līdzi. Tā ir tikpat lipīga kā košļene, nevaru tikt vaļā jau vairākas dienas :)

Patīkamu klausīšanos!

2 komentāri:

  1. :D nu jau arī Jančikam šī dziesma ir noperformēta! yabidabidai-joboboboboij I wanna be your disco boy.... :D:D:D Prieks, kur Tu rodies!?! Cho, (nu jau jāsaka) BIJ baigi forši!:*:*:*:*

    AtbildētDzēst
  2. PS - Cho tiešām ir laba gide! Šo dienu laikā jutos tā apčubināta! Uz urrā! Un es nevienā vietā nepazudu tai 20 miljonu pilsētā:)))) ehhhh! Turpinu smaidīt :)

    AtbildētDzēst