trešdiena, 2009. gada 2. decembris

Slinkums

Drīz apritēs nedēļa, kopš pabijām burvīgajā Stambulas rajonā Ortakojā un vienā vēl burvīgākā rajonā, kura nosaukumā ir tik daudz burtu, ka es to visu laiku aizmirstu. Noteikti par to kādreiz pastāstīšu, taču tagad mani ir uzmeklējis rakstīšanas slinkums, Ziemassvētku dāvanu darināšanas čaklums un vintage fanu blogu lasīšanas trakums. Visu vakardienas vakara un šodienas rīta cēlienu pavadīju šeit: http://thesnailandthecyclops.blogspot.com/. Vai man dieniņ vai, cik daiļas kleitas, cik skaistas somas un cik burvīgs interjers. Lieki (vai tomēr nē) piebilst, ka tās meitenes mājas ir manu bērnības un pašreizējo interjera sapņu piepildījums.

Šodien programmā:
  • Izdomāt un uztaisīt rotaslietu sievietei, kas nav tāda grabuļus nēsājoša svilpaste kā es. Izaicinājums pa pirmo.
  • Un vēl uztaisīt rozi mammītei.
  • Un doties obligātajā pastaigā.
  • Un sakārtot istabu.
  • Un izmazgāt grīdu.
  • Un uzmanīties no skapja (šodien atklājām kārtējo turquality (šis apzīmējums mani fascinē, reiz veikalā ieraudzīju pievilcīgus, puķītēm izšūtus džinsus, kam piekārta zila bļemba ar tekstu, ka turquality zīmi piešķir tikai īpaši kvalitatīviem izstrādājumiem, kas ražoti videi nekaitīgos apstākļos, neizmantojot vergu darbu un tamlīdzīgi, taču bikses bija nu ļoti nekvalitatīvas, kopš tās reizes pasmaidu par turquality reizēs, kad no loga nokrīt žalūzijas, gāzes plītij ir gāzes noplūdes, tieku pie slikti pievīlētas atslēgas). Izrādās, ka koridorī stāvošais skapis ir dikti ļodzīgs, un, ja tam uzskrien virsū, ko tumsas aizsegā ir ļoti viegli izdarīt, tas var beigties ar skaļu un sāpīgu tikšanos ar skapja malu. Attaisot apakšējās skapja durtiņas, tiek pamatīgi riskēts dabūt augšējās sev uz kāju pirkstiem. Ieliekot skapja nodalījumā kaut ko, kas mats matā atbilst nodalījuma izmēriem, pastāv iespēja, ka izgāzīsies skapja sānu mala. Bet var jau būt, ka Turcija nemaz nav pie vainas. Man vienkārši nekad nav veicies ar skapjiem. Vai nu man to nav. Vai nu tie nav gana smuki. Vai vēl trākāk - tie vienkārši ir pārāk mazi :)
  • Pateikt jums, ka man patīk Stambula. Ar visām tās dīvainībām. Trakumiem. Trokšņiem. Citādībām. Mīnusiem. Man šeit tiešām patīk.
  • Izdomāt, ko ēst vakariņās.
Baigi daudz darāmā :)

2 komentāri:

  1. Vai izdevās to visu izdarīt (arī turquality cienīgā veidā)?

    AtbildētDzēst
  2. Hihi, man sanāca "čista pa turciski" - izdarīju tikai pa daļiņai no visa :D

    AtbildētDzēst